torstai 13. lokakuuta 2016


Itsearviointi/oppisopimus

Eli miten mun opiskelut on tähän asti mennyt?
Mun opiskelut on sujunut tähän asti todella hyvin. Tää on todellakin mun ala. Oon saanut toteuttaa itseäni omalla tavallani.
Omasta mielestäni olen hyvä tiimin jäsen, osaan ottaa ohjat ja kantaa. Osaan kuunnella ja kehittää muiden ideoita. Muutenkin, tiimissä on aina kivempi tehdä töitä kuin yksin, varsinkin jos tiimi toimii! Olen hyvä myös visuaalisten ilmeiden luomisessa, tykkään suunnitella julisteita ja asioiden graafista ilmettä. Jotta tämä sujuisi paremmin, täytyy mun vielä opetella illun käyttöä, jotta työntekoon tulisi enemmän mahdollisuuksia. 
Haluan kehittää itseäni, oppia uutta ja oppia muista tällä alalla opiskelevista. Kuten mainitsin, tahdon oppia käyttämään illustraattoria paremmin. Muutenkin koneen käytössä voisin oppia vielä paljon uutta. Välillä mun on vaikea ottaa kritiikkiä vastaan, sen sijaan että nyökkäilisin hiljaa, alan korjailemaan itseäni. Jatkossa yritän oppi kuuntelemaan kritiikkiä omista töistäni. 
Näiltä opinnoilta mä odotan siistejä projekteja. Haluan tulla nähdyksi töilläni ja saavuttaa tällä alalla paljon!
Innolla odotan tulevia psykooseja, kyllä ne sieltä sitten tulee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti