maanantai 19. joulukuuta 2016


Myymälätilan skannaus

Olen kävelemässä Bik Bok nimisen liikkeen ohi, juuri ennen kuin katseeni katkeaa, näen liikkeen seinällä ihanan kissa t-paidan. Päätän mennä katsomaan kyseisen paidan hinnan. Hinta oli kohdallaan, joten nappaan tuotteen käteeni, tahdon ostaa tuotteen. Kyseisen seinän katseella pari kertaa läpikäyden, huomioni kiinnittyy vaaterekkiin, jossa on paljon kauniita mekkoja. Kuulen pirteän äänen -"moikka", minulle hymyilee tyylikkäästi pukeutunut myyjä, tervehdin takaisin. Myymälässä on rento ilmapiiri. Seuraavaksi huomioni saa näyttävä juhlaseinä jota ihastelen. Sen vierestä löytyy pöytä täynnä "linda" nimistä housua, "aika halvat", -mietin. Myyjä suuntaa minuun hymyillen, "olisinko mä voinut olla sulle jotenkin avuksi?". 
Vastaan olevani hieman avun tarpeessa kyseisten linda housujen kanssa, en tiedä kokoani. Keskustelemme myyjän kanssa, hän kysyy minun yleistä käyttämää farkku kokoa ja antaa minulle sovitukseen 2 eri kokoa ja ohjaa minut sovitukseen. Olen sovittanut nyt molemmat farkut ja myyjä huikkaa sovarin käytävältä -"no miten kävi lindojen kanssa?". Tulen ulos kopista ja kerron että S koko oli minulle sopiva. Sanon ottavani ne. Kävelen kassalle myyjän kanssa. Myyjä kertoo kassalla että housut jotka ostan ovat olleet hyvät ja suositut housut, hän sanoo kissa paitaa söpöksi ja on kuulemma ostanut siskollensa kyseisen paidan joululahjaksi, sitten hän kysyy olisinko tarvinnut pinniä tai ponnaria, kuulemma tarjous. Kieltäydyin koska en tarvinnut. Maksan ostokset, kuitti paperi oli vahvempaa kuin olin tottunut, se on hyvä juttu. Myyjä kiittää ja hymyilee sekä toivottaa hyvää päivän jatkoa. Kävellessäni ulos liikkeestä, olen tyytyväinen ja tulen varmasti ostoksille toistekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti